میثم ابراهیمی آهنگ تو و من
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
میثم ابراهیمی آهنگ تو و من
نوشته شده در یک شنبه 15 آذر 1394
بازدید : 503
نویسنده : hosein

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میثم ابراهیمی به اسم تو و من

ترانه : مهرزاد امیرخانی | آهنگ : مرتضی پاشایی | تنظیم : معین راهبر

پیشنهاد میکنم حتماً دانلود کنید | + متن آهنگ

میثم ابراهیمی آهنگ تو و من

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی تو و من

میگیره دلم از چشایه تو که اشکیه

وقتی گریه میکنی دلم میخواد بمیرم

بارونی میشم از هوایه ابریه چشات

چجوری غمو از نگاه تو بگیرم

تقصیر من بوده حاله تو گریونه

دنیایه ما دوتا همیشه غمگینه

گریه نکن دیگه دنیا همینه

خیلی دوست دارم باور نداری

کم میشی از منو هی کم میاری

احساسه بینه ما که گفتنی نیست

یکی شدیم با هم تو و منی نیست

از من دلت پره هی بیقراری

باید یکم دیگه طاقت بیاری

گریه نکن بذار آروم بگیرم

وقتی تو دلخوری میخوام بمیرم

بخدا به تو بستست این نفس که میکشم

دوست ندارم این همه چشاتو غم بگیره

به خدا نمیدونی چه حالیم عزیزم

واسه رفتنه تو خیلی خیلی خیلی دیره

احساسمو هرگز هیشکی نمیدونه

تاریکه و سرده رنگایه این خونه

این حالو روزمه یادت بمونه

خیلی دوست دارم باور نداری

کم میشی از منو هی کم میاری

احساسه بینه ما که گفتنی نیست

یکی شدیم با هم تو و منی نیست

از من دلت پره هی بیقراری

باید یکم دیگه طاقت بیاری

گریه نکن بذار آروم بگیرم

وقتی تو دلخوری میخوام بمیرم

 



:: موضوعات مرتبط: اهنگ , ,
:: برچسب‌ها: میثم ابراهیمی آهنگ تو و من , داتلود , میثم , اهنگ , ابراهیمی , جدید , زیبا , تکصدا , پاپصدا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: